爆発は核ではありませんでした by ビル・ホルター 2015年8月14日

Explosion Not A Nuke
Posted August 14th, 2015 at 7:22 PM (CST) by Jim Sinclair & filed under Bill Holter.

爆発は核ではありませんでした
2015年8月14日

Dear CIGAs,

親愛なるみなさん

Thank you everyone for your responses to yesterday’s article, there were well over 500 to which Jim and I have responded to. I spoke this morning with a nuclear physicist to get her opinion which follows;

昨日の記事に対するみなさんからのレスポンス、ありがとうございます。
私とジムは500メール以上に対して返信しました。そして私は今朝、核物理学者と話しをしました。彼女の意見は以下の通りです:

“Bill, the blast is hard to see because a text box is right over the explosion on my screen. In my opinion, from what I can see, the blast does not look nuclear. It resembles more an explosion of a large fuel/oil storage tank, as would be found at a port. Also, there is no info in English on how far the filmers were from the blast, which would help in scale.”

「ビル、爆発はあまりよく見えませんでした。私が観たスクリーン上では、テキストボックスが爆発の真上に来ていましたから。私の意見では、爆発は核爆発のようには見えませんでした。それよりも、よく港にある大きな燃料・油の保存タンクが爆発したものによく似ているという印象でした。そしてこの映像を撮った人が爆発からどれくらいの距離にいたのか、英語での表記がありませんでしたので、爆発の規模がよく分かりませんでした。」

Of the many comments received, the most common was “fuel ordinance”. I try always to be accurate and get to the truth which is why we went to the source of a scientist. I now believe the explosion was in fact some sort of fuel or chemical, most common thought amongst comments was LNG (liquid natural gas). Whether the explosion was or was not an accident may never be known. Accidents do happen, the “timing” of this accident does add the flavor of curiosity.

私が頂いた沢山のコメントの中で、一番多かったのは’燃料による現象’でした。私は常に明確な真実を求めています、そのため、私は科学者にコメントを求めました。現在、私はあの爆発は燃料か化学物質によるものだと信じています。コメントの中で一番多かったものはLNG(液体天然ガス)でした。この爆発がアクシデントであったのか、そうでないのか、明らかにされることはないかもしれません。アクシデントは起きるものですから。しかしこのアクシデントが起きたタイミングは好奇心をくすぐられるものです。

Standing watch,
Bill

見張りを続けています
ビル

(訳者: 核ではなかったようです。アメリカは中国、ロシアと経済戦争をしてきています。そして、中国、ロシアにナンバー1の地位を譲らないように、軍事力で世界を制圧しようとしています。なので、今回の爆発は私も怪しいと思いました。そして今でも怪しいと思ってます。”核ではない=誰かが仕組んだことではない、ただのアクシデント”ではないと思いますから。やっぱり、脅しにピッタリのあのタイミングがどうしても気になります。一体何が爆発を引き起こしたのか?真実を知りたいです。)

にほんブログ村 経済ブログへ
にほんブログ村
スポンサーサイト

コメントの投稿

非公開コメント

プロフィール

bebetan

Author:bebetan
UFO:  信じる
自由: 賛成
平和: 賛成
自然エネルギー: 賛成
本:  わら一本の革命

最新記事
最新コメント
最新トラックバック
月別アーカイブ
カテゴリ
アクセスカウンター
検索フォーム
RSSリンクの表示
リンク
QRコード
QR